wtorek, 20 lipca 2010

Komu blender, komu? Konkurs z firma Philips.

Witam Was po krotkiej przerwie i zapraszam na obiecany jeszcze przed moim wyjazdem KONKURS.

Niedawno firma Philips poprosila mnie o przetestowanie blendera recznego typ HR1363. Ponizej przedstawiam Wam moje wrazenia z jego uzytkowania.

Blender utrzymany w delikatnej bialo-lawendowej kolorystyce sprawia wrazenie bardzo eleganckiego. Przyjemnie trzyma sie go w dloni poniewaz ma miekki uchwyt i przyciski. Do blendera dolaczony jest pojemnik do odmierzania (o pojemności 0.5l ) oraz rozdrabniacz (doskonaly do siekania np. cebuli - nie uroimy przy tym ani jednej lzy). Mysle, ze pomysl z pojemnikiem jest bardzo trafiony, nie musimy biegac po calej kuchni w poszukiwaniu miarki, poniewaz mamy ja w kazdej chwili pod reka. Blender posiada dwa poziomy mocy (normalna i turbo- najczesciej korzystam z szybszego poziomu blendera, pozwala mi to zaoszczedzic czas). Jest bardzo latwy w obsludze. Korzystalam z niego juz wielokrotnie. Miksowalam miedzy innymi owoce na zupe, rozdrabnialam zamrozone jagody i porzeczki, siekalam ziola i cebule. W zadnej z tych sytuacji mnie nie zawiodl. Blender posiada rowniez praktyczna zawieszke, dzieki ktorej mozemy powiesic go na kuchennej scianie. Oprocz tego ma jeszcze jedna wazna dla mnie zalete: jego czesci po rozmontowaniu mozna myc w zmywarce.





A teraz przejdzmy do konkursu. Ponizej przedstawiam Wam przepis na przepyszny koktajl:

Rozmroz maliny, jesli uzywasz mrozonych. Odloz 12 malin na dekoracje, a reszte zmiksuj za pomoca blendera recznego. Rozloz mase do 4 szklanek do koktajli i dodaj po galce lodow waniliowych. Wlej bardzo powoli szampana bezalkoholowego, aby powstala z niego osobna warstwa nad malinowym purée. Udekoruj pozostalymi malinami.
Czas przygotowania: 5 minut (w przypadku mrozonych malin nalezy dodac czas potrzebny na rozmrozenie).




Zadanie konkursowe polega na wymysleniu nazwy dla zaprezentowaniego powyzej koktajlu. Jedna osoba moze nadeslac tylko JEDNA nazwe. Osoba, ktora wykaze sie najwieksza kreatywnoscia otrzyma nagrode od firmy Philips. I to nagrode nie byle jaka, bo wlasnie reczny blender HR 1363. Zamieszczajcie swoje odpowiedzi w komentarzach pod tym postem. Na Wasze pomysly czekam do 26 lipca.

Przed przystapieniem do konkursu zapoznajcie sie prosze z regulaminem.

A teraz do dziela :)

53 komentarze:

  1. Majko witaj! Świetny ten koktajl:)
    Prawdziwy "Malinowy Raj" - to moja propozycja:)
    Pozdrawiam Cię serdecznie, mam nadzieję, że urlop był udany:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Malinowo-waniliowa szampania.

    OdpowiedzUsuń
  3. Lekkie malinowo waniliowe szaleństwo z bąbelkiem w roli głównej :) to moja propozycja :) pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj Majeczko!:)))

    Mnie przyszło do głowy - Malinowy Zawrót Głowy :)

    Pozdrówki!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Identyczny konkurs byl u Dorotus, nie mozna sie bylo jakos wysilic ?

    OdpowiedzUsuń
  6. Malinowy obłęd :) malinowe bąbelki

    OdpowiedzUsuń
  7. malinowa rozkosz
    malinowy bą-blend-ek
    lady in red
    red-white lady

    OdpowiedzUsuń
  8. Majko, mam nadzieję, że wypoczęłaś na urlopie należycie:)
    Proponuję "Malinowy całus"
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale zaraz zaraz, już jest po konkursie. W regulamine jak byk jest napisane, że konkus rozpoczyna się w dniu 20.06.2010 i trwa przez 7 dni od rozpoczęcia, czyli kończy się 26.06.2010. Dziś jest 20 lipca, a regulamin jest nieważny. Radzę zainterweniować u organizatora, bo mogą być problemy natury prawnej.

    OdpowiedzUsuń
  10. "Bąbelkowa malinowa rozkosz"
    moja propozycja

    OdpowiedzUsuń
  11. I w ogóle radziłabym porozumieć się z organizatorem w kwestii zmiany formy konkursu. Taki sam konkurs (u Doroty w Magii smaku)- polegający na wymyśleniu nazwy dla drinka z tych samych składników - już się odbył, może to rodzić pokusę sięgania do nazw już wymyślonych, co w narazie ściągnięcia pomysłu od innego blogowicza może prowadzić do komplikacji prawnych związanych z prawem autorskim. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. "letnia pokusa"

    OdpowiedzUsuń
  13. A ja zaproponuję:
    - letnia sjesta
    - red white summer
    - delicje malinowe z waniliową nutką

    serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. caracordata - dziekuje za spostrzegawczosc :) Regulamin zostal poprawiony. Poza tym regulamin jasno określa, że zwycięzca konkursu oświadcza, że jest autorem nadesłanej do konkursu treści.

    OdpowiedzUsuń
  15. Maju,
    witaj, milo, ze znowu jestes. Pozdrawiam serdecznie Anna

    OdpowiedzUsuń
  16. To ja zaproponuję "Balladę Nocy Letniej", ku pamięci panów Szekspira i Słowackiego zarazem. ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. To nie spostrzegawczość, ja po prostu przeczytałam regulamin. Ze zrozumieniem. Co zaś się tyczy tego, że regulamin jasno określa, że zwycięzca konkursu oświadcza, że jest autorem nadesłanej do konkursu treści - nie przesądza o tym, że nie można ukraść komuś nazwy i używać jej jako swojej. Z tym że akurat Ciebie to w zasadzie nie dotyczy, tylko potencjalnego przywłaszczającego. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. caracordata - napisalm to juz na Twoim blogu, ze notka konkursowa na blogu Dorotus zostala juz usunieta. Problem praw autorskich mamy juz wiec z glowy :)

    OdpowiedzUsuń
  19. "Lodowa malina" - to moja propozycja.



    Fajnie, że już wróciłaś :D Wypoczęta ???

    OdpowiedzUsuń
  20. a nic podobnego :0 http://magiasmakow.blox.pl/2010/07/Konkurs-z-Philipsem-Zamien-siekanie-na-blendowanie.html

    OdpowiedzUsuń
  21. Moje propozycje (efekt burzy w moim mózgu);)

    VANILLA SKY

    MALINA - PHILIPS FIZZ

    MALINOWY ZACHÓD SŁOŃCA

    RASPBERRY BREEZE

    MALINOWY POCAŁUNEK

    POCAŁUNEK LATA

    WAKACYJNA MIŁOŚĆ

    MALINA W SZAMPAŃSKIM UNIESIENIU

    WANILIOWA KĄPIEL PIJANEJ PANNY MALINY

    MALINA W WANILIOWYM JACUZZI

    RASPBERRY JACUZZI

    RASPBERRY-PHILIPS-FOREVER

    MALINOWE LENISTWO

    PHILIPS - SUMMER - LOVE

    RASPBERRY (PHI)LIPS


    uff, przydałby się teraz taki drink dla ochłody :)

    OdpowiedzUsuń
  22. bee-3 - iestety musisz zdecydowac sie tylko na jedna nazwe. Jest to napisane w notce :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ojojoj, przepraszam..tak się zachwyciłam wymyślaniem, że zapomniałam w trakcie że to ma być jedna nazwa, hihi . Trudno wybrać jedną propozycję, ale nich w konkursie bierze udział ta ostatnia czyli jako efekt końcowy mojej burzy

    RASPBERRY (PHI)LIPS :)

    Jeszcze raz przepraszam.

    OdpowiedzUsuń
  24. Jeśli mogę zmienić nazwę Maju ??? to zmieniam na:

    "HR`abina Malina"




    Z góry dziękuję ! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. witam Cię po urlopie :)

    moja propozycja Blendy Marry :)

    OdpowiedzUsuń
  26. A może "Malinowa Rozkosz"

    OdpowiedzUsuń
  27. Moja nazwa dla tego drinka :
    "Malinowe Ice Jacuzzi"

    OdpowiedzUsuń
  28. Malinowy Filipek :)
    Mania

    OdpowiedzUsuń
  29. 'malinowy obłok'

    OdpowiedzUsuń
  30. Ten koktail ----fajnie byłoby gdyby nazywał się tak po Polsku ------BIAŁO-CZERWONA FLAGA -----
    jest taki piekny biało-czerwony

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja nie poczuwam się do specjalnej kreatywności, więc nazwy nie wymyślam, chociaż blender pewnie by się przydał, bo swój PRAWIE spaliłam i nie wiem ile jeszcze wytrzyma. Ale koktajl mi się podoba i cieszę się, że już wróciłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Maliny Królowej Śniegu

    :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Witaj z powrotem ! :)A oto propozycja mojego połówka:
    "Malinowy bzyk"

    OdpowiedzUsuń
  34. Szampańska Malkulka - od MALin i KULKI lodów

    OdpowiedzUsuń
  35. Witam :) A ja proponuję wakacyjnie: "Panny Maliny wakacje pod chmurką" (lodową chmurką oczywiście :)

    OdpowiedzUsuń
  36. "Procentowa kpinka ta malinka"

    OdpowiedzUsuń
  37. A ja, wzorując się na słynnych nazwach drinków, poszłabym w stronę (Rasp)berry Mary. ;)

    Pozdrawiam, Majeczko!
    I cieszę się, że wróciłaś. :)

    OdpowiedzUsuń
  38. "Red kiss of heaven"
    Pozdrawiam :)
    Stokrotka

    OdpowiedzUsuń
  39. Dobrze, że doczytałam iż tylko jedną nazwę zaproponować.
    Zdecydowałam się na delicje malinowe z waniliową nutką :)

    serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  40. Chciałam zrezygnować z mojej poprzedniej propozycji "Szampańska Malkulka" na rzecz nowej nazwy.

    Polka z SaLeM - patryjotyczne barwy drinka nasuwają skojarzenia z polską flagą, odbiorczyniami są raczej kobiety stąd Polka w nazwie, a skład to Szampan, Lody i Maliny - litery SLM mozna odczytać jako Salem - miasto czarnoksięstwa. Być może kobieta pijąca takiego drinka wzmocni swój "czar".

    OdpowiedzUsuń
  41. Piękny ten sprzęcik :)

    Proponuję nazwę: Blood on the dancefloor

    Pozdrawiam serdecznie...

    OdpowiedzUsuń
  42. "Baśń malinowa"

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  43. PoBLENDACH do serca..

    kora134@op.pl

    OdpowiedzUsuń