Pasta z tunczyka z suszonymi pomidorami.


Dzis mam dla Was cos do chleba :) Smaczna i szybka w przygotowaniu paste z tunczyka z suszonymi pomidorami. Wszystkie skladniki wystarczy zmiksowac, wymieszac z serkiem smietankowym, doprawic do smaku i pasta gotowa. Do pasty mozna dodawac takze rozmaite ziola: bazylie szczypiorek czy natke pietruszki. Swietnie smakuje na razowym chlebie i swiezych bulkach, mniam :) Polecam.


Pasta z tunczyka z suszonymi pomidorami

Skladniki na 4-6 porcji:
1 puszka tunczyka w sosie wlasnym
8-10 suszonych pomidorow w oliwie
1/2 malego serka smietankowego, kanapkowego (np. Almette lub inny ulubiony)
sol
pieprz
szczypta wedzonej papryki w proszku
ew. platki papryki i natka pietruszki do dekoracji

Tunczyka osaczyc z zalewy. Rybe rozdrobnic, pomidory pokroic na mniejsze kawalki.

Rybe i pomidory zmiksowac z 1 lyzka oliwy od pomidorow na gladka mase. Nastepnie dodac serek, dobrze wymieszac.

Przyprawic do smaku sola, pieprzem i wedzona papryka. Paste nalozyc na kromki (najlepiej razowego) chleba lub bulki. Udekorowac platkami papryki i natka pietruszki, podawac.

Paste mozna przechowywac w lodowce w zamknietym sloiku nie dluzej niz dobe.






Komentarze

Zuzanna Ploch pisze…
Tuńczyka nie raz już łączyłam z suszonymi pomidorami w daniu z makaronem, ale jeszcze nigdy nie jadłam takiej pasty. Coś mi mówi, że musi być przepyszna :)
Unknown pisze…
Bardzo ciekawa pasta ;)
Picante Jalapeno pisze…
Szybka, prosta i smaczna - nic dodać, nic ująć ;-)
Patrycja Reszko pisze…
Dla mnie to pyszne połączenie!
piegusek1976 pisze…
mnam :) też mam teraz fazę na pasty- zrobię Twoją w piąteczek:) buziaczki
Łucja pisze…
Lubię pasty rybne, z suszonymi pomidorami zapowiada się smakowicie! :)
ugotujmyto.pl pisze…
Pyszna ta pasta!