środa, 4 maja 2011

To mial byc optymistyczny post...



Niestety taki nie bedzie. Dzis moj blog obchodzi 2 urodziny. Powinnam napisac jakis lekki post i wystawic przepis na pyszne ciasto. Niestety nie mam teraz w ogole glowy do pisania, gotowania i fotografowania. Los czasami bywa okrutny i choroby naszych bliskich spadaja na nas jak grom z jasnego nieba... Na jakis czas musze wycofac sie z prowadzenia bloga. Wybaczcie tez, ze nie bede zagladac na Wasze blogi ale nie bede miala takiej mozliwosci. Poza tym moje mysli i dzialania skierowane sa teraz na zupelnie inne tory. Za jakis czas na pewno tu wroce i nadrobie wszystkie zaleglosci.

Mam nadzieje, ze mimo wszystko bedziecie tu zagladac i korzystac z przepisow.

Do przeczytania za jakis czas...

Pozdrawiam cieplo.

72 komentarze:

  1. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin bloga i ogromny żal z powodu choroby bliskiej Ci osoby. Az za dobrze wiem co to oznacza, co się czuje gdy najbliżsi chorują więc trzymam kciuki o powrót do zdrowia i o to byś miała siłę stawiać temu wszystkiemu czoła. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. Najlepsze życzenia! I powodzenia. Wracaj szybko! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ode mnie też najlepsze życzenia - dla jubilata bloga i dla Twojego Bliskiego, który, żeby szybko dochodził do zdrowia.

    Niewiele to pewnie pomoże, ale już sama świadomość, że w tych trudnych chwilach wiele osób prześle w Waszą stronę ciepłe, życzliwe myśli może być kojąca.
    Trzymamy kciuki i jesteśmy z Wami.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sto lat dla Ciebie i Twojego bloga. Będę czekać!:)
    Wysyłam całą masę pozytywnych myśli i życzę bliskiej Ci osobie dużo wytrwałości i siły w zmaganiu się z chorobą i szybkiego powrotu do zdrowia!Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego Naj dla bloga :) Majko, blog jako skarbnica fantastycznych przepisów sobie poradzi i przetrzyma wszystko a bycie z bliskimi w trudnych chwilach jest najważniejsze. Dacie radę ! Powodzenia i buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Trzymaj się Majko i czekamy na Ciebie!
    Wszystkiego Dobrego!

    OdpowiedzUsuń
  7. Majka przytulam i trzymam kciuki ,za wszystko ,żeby się dobrze zakończyło

    OdpowiedzUsuń
  8. Maju trzymaj się tam!! Nie daj się, a my poczekamy ile będzie trzeba.
    Przesyłam garść samych dobrych myśli.

    OdpowiedzUsuń
  9. Majka, trzymam Cię za rękę... I będę pamiętać...

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkiego dobrego! Posyłam pozytywną energię...

    OdpowiedzUsuń
  11. Majka, dużo dzielności i siły! Wszyscy tu będą na Ciebie czekać. Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  12. Maju, będziemy czekać cierpliwie.
    Trzymam kciuki aby wszystko ułożyło się pomyślnie, trzymaj się mocno.

    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  13. Maju, będę tu na Ciebie czekać :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Trzymaj się ciepło, na pewno wszystko się ułoży! Będę czekać na Twój powrót i gratuluję serdecznie 2 lat w sieci.

    OdpowiedzUsuń
  15. Majeczko jestm z Tobą... wiem co to choroba najbliższych, sama to przeżywam od kilku lat...
    Przytulam Cię mocno!

    OdpowiedzUsuń
  16. Trzymam kciuki...wiem co znaczy choroba tych których kochasz...na pewno wszystko będzie dobrze... zyczę ci tego z całego serca...pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Zycze Ci, aby te chmury sie rozwialy. Wszystkiego dobrego, bede myslec cieplo i czekac na Twoj powrot. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Po nocy przychodzi dzien, a po burzy slonce... Trzymaj sie !

    OdpowiedzUsuń
  19. Majko :*
    Trzymam kciuki. Niech wszystko skończy się dobrze.
    Wróć tylko.

    OdpowiedzUsuń
  20. MAjeczko trzymajcie się mocno.

    OdpowiedzUsuń
  21. Życzę wszystkiego dobrego: Tobie z okazji roczicy blogowania, a Twojej bliskiej Osobie zdrowia, zdrowia i jeszcze raz zdrowia.

    OdpowiedzUsuń
  22. Majko, mam nadzieje, ze wszystko sie ulozy. Trzymaj sie!
    A drugiego jubileusza gratuluje. I mam nadzieje, ze to nie ostatni.

    OdpowiedzUsuń
  23. Majeczko- zycze Ci duzo wiary i sily i nadzieji.....wszystko bedzie dobrze-musi byc....Szybkiego powrotu do zdrowia dla Bliskiej Osoby.
    Trzymaj sie :) a z okazji urodzin bloga wszystkiego najlepszego

    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wracaj do nas szybko. Mam nadzieję, że wszystko się ułoży. Uściski :*

    OdpowiedzUsuń
  25. Majeczko, trzymaj sie:) na pewno wszystko sie dobrze ulozy:)
    a z okazji rocznicy tak pysznego bloga sto lat!!!

    OdpowiedzUsuń
  26. Czasem każdy z nas potrzebuje odpoczynku. Żeby wszystko sobie poukładać. Przemyśleć. Wrócić do sił. Życzę tego i Tobie, Majeczko, i Bliskiej Ci Osobie... Wierzę, że wszystko dobrze się skończy...

    OdpowiedzUsuń
  27. gratulacje z powodu rocznicy bloga i mam nadzieje że w twoim życiu wszystko ułoży się jak najlepiej

    OdpowiedzUsuń
  28. Majeczko trzymaj sie ciepło. Przesyłam mnóstwo pozytywnych myśli.
    Wróć jak tylko będziesz miała chęć, możliwość. My tu poczekamy Kochana :**

    OdpowiedzUsuń
  29. Maju! Trzymaj się i szybko wracaj!!

    OdpowiedzUsuń
  30. Wracaj szybko czekam. I trzymaj się ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  31. Maju trzymaj sie:) Posyłam dużo dobrych myśli i wróć jak będziesz mogła, będziemy czekać :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Dziekuje Wam za wszystkie cieple slowa i mysli. To tak wiele dla mnie znaczy...

    OdpowiedzUsuń
  33. Maju wszystkiego dobrego, niech te trudne chwile szybko miną. Zdrowie to najcenniejsze, co mamy

    OdpowiedzUsuń
  34. Maju, trzymaj się, niech wszystko szybko minie i będzie tylko jak zły sen. Będę czekać na Twój powrót.

    PS A blog na pewno sobie poradzi, Twój przepis na kurczaka z kuskusem okrężną drogą dotarł ode mnie do Francji.

    OdpowiedzUsuń
  35. Trzymam kciuki za powrót tej bliskiej osoby do zdrowia. Mam nadzieję, że te trudne chwile szybko miną i już ze spokojną głową będziesz mogła wrócić do pisania.

    OdpowiedzUsuń
  36. Kochana trzymaj się, życzę Ci żeby jak najszybciej wszystko się znowu ułożyło :) Będę zaglądać i czekać na ten optymistyczny post.
    Całusy dla Ciebie

    OdpowiedzUsuń
  37. Majeczko, będę czekać cierpliwie. I niech wszystko szybko się dobrze potoczy, tego zyczę z calego serca!!!

    OdpowiedzUsuń
  38. Majeczko, wszystkiego najlepszego Ci życzę, a przede wszystkim zdrowia dla bliskiej Ci osoby a Tobie siły i nadziei. Trzymaj się mocno kochana!

    OdpowiedzUsuń
  39. Majko, sle moc pozytywnych fluidow i mocno zaciskam kciuki! :*

    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  40. Agnieszko kochana mam nadzieję, że bliska Ci osoba wróci szybko do zdrowia, wierzę że tak będzie, trzymam kciuki i czekam na Twój powrót, trzymaj sie cieplutko i bądź dzielna !!! buziaki

    OdpowiedzUsuń
  41. Wszystkiego najlepszego z okazji urodziny bloga. Trzymaj się cieplutko. Poczekam na Twój powrót! Wszystko będzie dobrze!:)

    OdpowiedzUsuń
  42. Wszystkiego dobrego i tego najlepszego, by złe rzeczy przeminęły i nastały słoneczne pełne szaleństw dni.
    Powrotu do zdrowia życzę bliskiej Ci osobie, a tobie wytrwałości i nie tracenia nadziei!
    Pozdrawiam ciepło!
    Inka

    OdpowiedzUsuń
  43. witam dopiero dzis odkrylam pani bloga i napewno bede zagladac.zainteresowala mnie ksiazka Donny Hay,czy mozna ja dostac w Polsce?pozdr.Kasia

    OdpowiedzUsuń
  44. Ah te paskudne choróbska - co rusz, któryś blog zalicza taką przerwę :-( Trzymam kciuki, abyś mogła jak najszybciej wrócić nie tyle do pisania, co do spokoju ducha. Serdecznie pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  45. O jejciusiu !!!! Maju jestem z Tobą z Wami. Ślę pozytywne myśli. Będzie dobrze !!!
    Wracaj szybciutko Skarbie !!!!

    OdpowiedzUsuń
  46. Majeczko, trzymaj się dzielnie, nie dawaj rozpaczy... optymizmem i wiarą naprawdę można wiele dokonać.
    Ja trzymam kciuki, wracaj jak najszybciej.

    OdpowiedzUsuń
  47. Majeczko, moc uścisków przesyłam i siły do walki życzę!

    OdpowiedzUsuń
  48. Ilośc komentarzy mówi sama za siebie. Niech będą dla Ciebie wsparciem i motywacją do powrotu. Jesteśmy z Tobą. Wszystkiego dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Majeczko, cieplutko sciskam:*

    OdpowiedzUsuń
  50. Trzymaj się Majko, ściskam mocno!

    OdpowiedzUsuń
  51. Wszystkiego dobrego, Majko. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  52. Nudno i dziwnie mi bez Ciebie tutaj. Mam nadzieję, że niedługo wrócisz :(

    OdpowiedzUsuń
  53. Majko! Trzymam kciuki - oby wszystko było dobrze! Trzymaj się i wracaj!
    Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  54. Majko, wszystkiego dobrego.Trzymam kciuki za dobre zakończenie choroby.Będzie o.k.

    OdpowiedzUsuń
  55. Wiem co to znaczy choroba bliskiej osoby.
    Trzymam kciuki, żeby wszystko skończyło się pomyślnie oraz za Ciebie, abyś teraz była silna i miała w sobie wiele wiary.
    Czekamy z niecierpliwością na Twój powrót.

    Ściskam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  56. Hej Majko, co słychać? Mam nadzieje, że wszystko się jakoś układa i szybko wrócisz do blogowania.
    Serdecznie pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  57. Juz myslalam,ze jestes,a tu "tylko" zmiany w wystroju-tez piknie :) ale czekamy na Ciebie :)
    Mam nadzieje,ze wszystko sie pomyslnie ulozylo i uklada.
    Usciski Majeczko :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Maju !!!! Odezwij się. My się tu martwimy :((((

    OdpowiedzUsuń
  59. Majko, mam nadzieje, ze juz wszystko dobrze, ze do nas powoli wracasz... sciskam mocno!

    OdpowiedzUsuń
  60. Majeczko, mam nadzieję, że jakoś tam Ci się układa... i że niedługo wrócisz. Lubię Twój blog, dlatego nominuję Cię do wyróżnienia One Lovely Blog Award :) Na stronie Nominacja-klik :) zapisałam zasady tej zabawy i zachęcam do wzięcia udziału. Zdaję sobie sprawę, że jest to zabawa łańcuszkowa, a nie wszyscy za takimi przepadamy. Nie mniej, postanowiłam przekazać nominacje dalej. Zrobisz, co uznasz za stosowne. Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Majeczko, mam nadzieje,ze u CIebie wszystko w porządku.
    Pozdrawiam Cię serdecznie,czekam tu na CIebie :*

    OdpowiedzUsuń
  62. Jejuń Maju w moim życiu tak się powywracało ... mam nadzieję, że chociaż u Ciebie wszystko ok !!!!!
    Odezwij się, proszę.

    OdpowiedzUsuń
  63. Hej! Znalazłam Twój komentarz na blogu. Fajnie, że zaglądasz :)
    Mam nadzieję, że sytuacja się polepszyła, a przynajmniej jakoś ustabilizowała... Ja powoli oswajam się z naszą rzeczywistością żyjąc już może nie z dnia na dzień, ale z tygodnia na tydzień :) Tak już jest stanowczo lepiej! Pzdr gorąco, jeszcze urlopowo Aniado

    OdpowiedzUsuń
  64. Majeczko,dziękuję,ze zaglądasz, buźka:*

    OdpowiedzUsuń