Rozwiazanie konkursu z J. Oliverem.



Na poczatku chcialam bardzo podziekowac wszystkim osobom, ktore wziely udzial w konkursie. Nie spodziewalam sie tak duzego odzewu. Prawidlowa odpowiedzia na pytanie jest oczywiscie "Fish and Chips". To byla pierwsza potrawa Jamiego, jaka przygotowalam i wystawilam na swoim blogu. Poprawnych odpowiedzi bylo dosyc duzo wiec mialam nie lada problem z wyborem zwyciezcy. W losowaniu pomogl mi moj Maly Mezczyzna :) I tak oto po zamieszaniu karteczek wylosowal te jedna. Ksiazke Jamiego Olivera "Moje obiady" otrzymuje:



Gratuluje i prosze Cie o kontakt na mojego maila.

Pozdrawiam!

Komentarze

Gosia pisze…
Gratuluje KaroLina!!!!!!!!!!!
viridianka pisze…
super! gratulacje dla Karoliny (:
piegusek1976 pisze…
gratuluję Karolina :))
Majko świetny konkurs :))
caracordata pisze…
będę płakać ;(((((((
Ewelina Majdak pisze…
Szczęściara z tej KaroLiny :D
karoLina pisze…
A mnie nadal trudno w to uwierzyć – naprawdę mam w tych blogowych losowaniach mnóstwo szczęścia – proszę się ze mnie nie śmiać, ale naprawdę dało mi to do myślenia i zdecydowania, że w takim razie powinnam wykazać się odwagą w o wiele poważniejszych sprawach, bo może też się uda...